Splošni pogoji poslovanja

Družba MORELA OKULISTI, d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana, matična številka: 1518224000, davčna številka: SI63812070 (v nadaljevanju: »Morela okulisti«) je odgovorna za upravljanje spletne strani www.morela.si (v nadaljevanju: »spletna stran Morela okulisti«) Družba Morela okulisti je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji uporabe opisujejo delovanje spletne strani Morela okulisti, določajo pravice in obveznosti uporabnika vsebin in storitev spletne strani ter urejajo poslovni odnos med družbo Morela okulisti in uporabnikom. Uporabnika spletne strani Morela okulisti zavezujejo ti Splošni pogoji uporabe, ki so objavljeni in dostopni vsem obiskovalcem in uporabnikom spletni strani Morela okulisti.

1. Opis vsebin spletne strani

Spletna stran Morela okulisti ponuja naslednje vsebine in funkcionalnosti:

  • Informacije o zdravstvenih storitvah, ki jih družba opravlja, splošne informacije za naročanje in dostopanje do storitev, cene storitev ter kontaktne podatke.
  • Izobraževalne vsebine, povezane z očesnim zdravjem, ki so informativne narave. Namenjene so tistim, ki se zdravijo zaradi težav z očmi in bi se želeli podrobneje informirati o naravi njihovega obolenja ter tistim, ki iščejo več informacij o možnostih za odpravo dioptrije in izboljšanja vida.
  • Informativni test namenjen splošni oceni primernosti posameznika za katero izmed operacij za odpravo dioptrije.
  • Izmenjavo mnenj in izkušenj med pacienti, z omogočanjem objave lastnega mnenja ter ocene zadovoljstva z opravljeno storitvijo ter deljenjem objav na družbenih omrežjih.
  • Možnost prijave na e-novice in naročilo brezplačne korporativne revije, katere izdajatelj je družba Morela okulisti.
  • E-storitve, kar vključuje možnost spletnega naročanja za preglede in operativne posege, spletnega plačevanja storitev ter dostopanje do osebne medicinske dokumentacije, ki je nastala ob koriščenju storitev družbe Morela okulisti. S skupnim izrazom te storitve na spletni strani opisujemo kot »moja ordinacija«. Za uporabo teh storitev je potrebna predhodna registracija. Pravni pogoji uporabe teh storitev so opredeljeni v nadaljevanju.

2. Vrste uporabnikov

Obiskovalec spletne strani Morela okulisti, ki zgolj pregleduje vsebine strani in se na strani ni registriral, ima status gosta. S tem statusom lahko pregleduje vse informativne vsebine na spletni strani, odda naročilo za prejemanje korporativne revije, se prijavi za prejemanje e-novic ter opravi informativni test za oceno primernosti za katero izmed operacij za odpravo dioptrije.

Za uporabo storitev »moje ordinacije«, ki vključuje vse e-storitve spletne strani, oddajo mnenja ter oceno opravljene storitve je potrebna registracija uporabnika, ki se izvede preko spletne strani. Ob registraciji obiskovalec strani vpiše ime in priimek, datum rojstva, spol, telefonsko številko in naslov elektronske pošte. Po potrditvi obvestila o registraciji, ki ga po vnosu naštetih osebnih podatkov prejme obiskovalec strani na navedeni naslov elektronske pošte, dobi obiskovalec status registriranega uporabnika. Pred registracijo se mora uporabnik strinjati s posebnimi pogoji uporabe za registrirane uporabnike opisanimi v točki 5 teh Splošnih pogojev uporabe spletne strani Morela okulisti. Registracija je možna tudi med postopkom naročanja storitev. Registrirani uporabnik v okolje »moja ordinacija« dostopa z uporabniškim imenom, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in z izbranim geslom. Poleg odgovornosti družbe Morela okulisti, ki skrbi za osebne podatke uporabnikov v skladu z zakonom ter Politiko zasebnosti, je odgovornost za skrbno varovanje dostopnih podatkov (uporabniškega imena in gesla) tudi na strani registriranega uporabnika. Zaradi večje varnosti in zmanjševanja možnosti zlorab je priporočljivo dostopno geslo občasno zamenjati. To uporabnik lahko izvede v okolju »moja ordinacija« v uporabniškem profilu. Ob vsakem prenehanju uporabe spletne strani Morela okulisti je za varovanje osebnih podatkov pomembno, da se registrirani uporabnik s strani odjavi oziroma zapre okno spletnega brskalnika. Omogočanje shranjevanja gesla za dostop v spletnem brskalniku se z vidika varovanja osebnih podatkov prav tako odsvetuje.

3. Varovanje osebnih podatkov

Družba Morela okulisti se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, Splošno uredbo EU o varovanju osebnih podatkov ter drugimi zakoni in predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Več o varstvu osebnih podatkov družbe Morela okulisti lahko izveste v naši Politiki zasebnosti.

4. Omejitev odgovornosti

Družba Morela okulisti stremi k zagotavljanju čim bolj točnih, verodostojnih, razumljivih in kakovostnih informacij na svoji spletni strani. Vse objavljene vsebine so zgolj informativne narave in ne ustvarjajo nobene obveznosti med uporabniki in upravljavcem spletne strani Morela okulisti. Družba Morela okulisti ne prevzema odgovornosti za točnost podatkov ter morebitne napake v objavljenih informacijah. Vsebine na spletni strani Morela okulisti niso namenjene samodiagnosticiranju ali zdravljenju očesnih težav. Glavni namen vsebin je seznanjanje zainteresirane javnosti s storitvami, ki jih opravlja družba Morela okulisti, izobraževanje in ozaveščanje o očesnem zdravju, poenostavljanje postopkov naročanja na storitve ter olajševanje komunikacije zainteresiranih posameznikov z družbo Morela okulisti.

Uporabnik na lastno odgovornost upošteva zapisane zdravstvene nasvete in priporočila. V primeru napak v tekstu oz. kadar uporabnik spletnega mesta napačno razume prebrano vsebino, družba Morela okulisti ne nosi nobene kazenske oz. civilne odgovornosti, če se je posameznik na podlagi prebranih vsebin napačno diagnosticiral oz. zdravil. Nasveti, zapisani na spletni strani Morela okulisti, niso del procesa zdravljenja in storitev, ki jih sicer izvaja družba Morela okulisti.

Spletna stran Morela okulisti vsem obiskovalcem ponuja informativni test, s katerim lahko posameznik na podlagi odgovorov na sedem zastavljenih vprašanj izve ali bi lahko bil primeren kandidat za katerega izmed posegov za odpravo dioptrije. Rezultati tega testa so le informativne narave in ne predstavljajo osnove za dejansko svetovanje glede morebitne izvedbe posega s strani zdravnika ob obisku v ambulanti Morela okulisti. Za zanesljivost in točnost rezultatov informativnega testa družba Morela okulisti ne prevzema odgovornosti. Rezultati testa se ne smejo uporabiti pri dejanskem odločanju za izvedbo predlaganega operativnega posega.

5. Posebni pogoji uporabe storitve »moja ordinacija«

Pogoji uporabe storitve »moja ordinacija« spletne strani Morela okulisti so sestavljeni v skladu z Zakonom o pacientovih pravicah, Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Sestavni del pogojev uporabe storitve »moja ordinacija« so ti Splošni pogoji uporabe spletne strani Morela okulisti.

5.1. Vsebina storitve »moja ordinacija«

Preko spletne strani Morela okulisti so registriranim uporabnikom na voljo e-storitve imenovane »moja ordinacija«. Registrirani uporabniki se lahko preko prijave na spletni strani naročajo na preglede ter operativne posege, dostopajo do svoje medicinske dokumentacije v zvezi z zdravstvenimi storitvami opravljenimi v ambulanti Morela okulisti ter preko integracije s storitvijo spletnega plačevanja Bankart in PayPal plačujejo naročene zdravstvene storitve. Registrirani uporabniki spletne strani imajo po opravljeni storitvi tudi možnost objave mnenja ter ocene kakovosti in zadovoljstva z opravljeno storitvijo. Postopek registracije uporabnika storitve »moja ordinacija« je podrobno opisan v točki 2 teh Splošnih pogojev uporabe spletne strani Morela okulisti.

Storitev »moja ordinacija« predstavlja uporabniški vmesnik med uporabnikom zdravstvenih storitev zainteresiranim za storitve, ki se izvajajo v ambulanti družbe Morela okulisti ter družbo Morela okulisti. Glavni namen tega spletnega uporabniškega vmesnika je poenostavitev in olajšanje naročanja za zdravstvene storitve, lažje dostopanje pacientov do informacij povezanih z njihovim zdravljenjem, izboljševanje preglednosti administrativnih postopkov povezanih z zdravljenjem ter lažje dostopanje do osebne medicinske dokumentacije.

5.2. Vrste zdravstvenih storitev ter lokacije izvajanja

Družba Morela okulisti opravlja specialistične zdravstvene storitve s področja oftalmologije in očesne kirurgije s poudarkom na operacijah za trajno odpravo dioptrije in operacijah sive mrene. Zdravstvene storitve se izvajajo ambulantno na naslednjih naslovih:

  • Center za očesno refraktivno kirurgijo, Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana
  • Morela optika, Dalmatinova 2, 1000 Ljubljana
  • Zdravstveni dom Bled, Mladinska cesta 1, 4260 Bled
  • Morela optika, Europark Maribor, Pobreška cesta 18, 2000 Maribor
  • Morela optika, Citypark Ljubljana, Šmartinska 152g, 1000 Ljubljana

Na naslovu Center za očesno refraktivno kirurgijo, Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana se opravljajo naslednje storitve:

  • Specialistični ambulantni pregledi
  • Pregled za predpis očal ali kontaktnih leč
  • Brezplačni informativni posvet o možnosti odprave dioptrije
  • Podrobni pregled pred operacijo odprave dioptrije
  • Pregled za operacijo sive mrene
  • Laserske operacije za odpravo dioptrije
  • Operacije z vstavitvijo fakične leče
  • Operacije z vstavitvijo multifokalne leče
  • Operacije sive mrene
  • Vsi kontrolni pregledi
  • Pregledi za estetske posege v predelu oči
  • Estetski posegi v predelu oči
  • Male očesne operacije
  • Pregled za zdravljenje keratokonusa
  • Zdravljenje keratokonusa z metodo »Crosslinking«

Na naslovu Zdravstveni dom Bled, Mladinska cesta 1, 4260 Bled, se opravljajo naslednje storitve:

  • Pregled za predpis očal ali kontaktnih leč
  • Brezplačni informativni posvet o možnosti odprave dioptrije

Na naslovu Morela optika, Europark Maribor, Pobreška cesta 18, 2000 Maribor

  • Specialistični ambulantni pregledi
  • Pregled za predpis očal ali kontaktnih leč
  • Brezplačni informativni posvet o možnosti odprave dioptrije
  • Pregled za operacijo sive mrene
  • Vsi kontrolni pregledi

Na naslovu Morela optika, Citypark Ljubljana, Šmartinska cesta 152g, 1000 Ljubljana

  • Pregled za predpis očal ali kontaktnih leč
  • Brezplačni informativni posvet o možnosti odprave dioptrije

5.3. Naročanje za zdravstveno storitev

Pacienti se lahko za zdravstvene storitve, ki jih izvaja družba Morela okulisti naročijo telefonsko preko številke 01 510 2340 v delovnem času Ambulante na naslovu Tehnološki park 21, Ljubljana, preko e-pošte na naslovu info@morela.si ali z izpolnitvijo obrazca za naročanje dostopnega preko storitve »moja ordinacija« na spletni strani Morela okulisti.

Brez predhodnega pregleda v Ambulatni Morela okulisti je možno naročanje na naslednje storitve:

  • Specialistični ambulantni pregled
  • Pregled za predpis očal ali kontaktnih leč
  • Brezplačni informativni posvet o možnosti odprave dioptrije
  • Podrobni pregled pred operacijo odprave dioptrije
  • Pregled za operacijo sive mrene
  • Pregled za estetske posege v predelu oči
  • Pregled za zdravljenje keratokonusa

Pacient, ki je že opravil pregled pri specialistu v ambulanti družbe Morela okulisti, se lahko skladno z ugotovitvami pregleda in dogovorom z zdravnikom sklenjenim ob opravljenem pregledu, naroči na dogovorjeni operativni poseg. V tem primeru je poleg vseh naštetih ambulantnih pregledov pacientu po prijavi v okolje »moja ordinacija« omogočena prijava za predhodno določen operativni poseg. Vsem pacientom, ki so se že zdravili v ambulanti družbe Morela okulisti je vedno omogočena prijava na kontrolni pregled. Družba Morela okulisti si pridržuje pravico, da ob pregledu na podlagi ugotovitev zdravnika v primeru zdravstvenega stanja, ki ni povezano s predhodnimi zdravljenji ali kadar gre za kontrolo po več kot letu dni od prvega pregleda, pacientu ponovno obračuna prvi specialistični pregled.

5.4. Obseg zdravstvenih storitev in cene

Opis posamezne storitve z bistvenimi vsebinami je v celoti naveden na spletni strani Morela okulisti. Vse cene storitev so v EUR. DDV v skladu z 2. točko 1. odstavka 42. člena Zakon o davku na dodano vrednost - ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11 in nasl.) ni obračunan. Po opravljeni zdravstveni storitvi pacient prejme razdelan račun za opravljene zdravstvene storitve. Na zahtevo pacienta je izvajalec zdravstvenih storitev dolžan pacientu račun obrazložiti.

Pri naročanju za operacijo odprave dioptrije, lahko uporabnik izbira med dvema obsegoma storitve. Polna storitev omogoča uporabniku popolno fleksibilnost glede izbire terminov ter izvedbo vseh opcijskih postopkov brez doplačil. Ta obseg storitve vključuje tudi vsa potrebna zdravila v obdobju po posegu in kontrolne preglede vida v obdobju treh let po operaciji. Vključen je tudi strošek morebiti potrebne dodatne laserske korekcije ter YAG laser kapsulotomije. Osnovna storitev zagotavlja enako kakovostno izvedbo operativnega posega za najnižjo možno ceno. V primeru odločitve za osnovno storitev ima uporabnik omejene možnosti glede izbire termina. Termin storitve mu določi sistem avtomatsko glede na razpoložljivost prostih terminov. Uporabnik se lahko odloči za spremembo predlaganega termina za doplačilo. Pri izbiri osnovne storitve so v primeru odločitve za individualizirano odpravo dioptrije in / ali tehniko Femto LASIK oziroma v primeru vstavitve leče Femto laserske tehnike operacije potrebna doplačila, kar je objavljeno v ceniku na povezavi:

http://morela.si/zdravljenja/laserska_odprava_dioptrije/cenik_storitve/

V primeru, da pacient, ki je naročen za operativni poseg v okviru osnovne storitve na poseg ne pride v določenem terminu, se mu določi nov termin za storitev ter zaračuna znesek objavljen v ceniku za spremembo termina storitve. Pacientu naročenem za pregled ali operativni poseg v okviru polne storitve se določi nov termin brez obračuna dodatnih stroškov. Izbira osnovne storitve zahteva predplačilo storitve, ki se izvede preko spletne strani z uporabo kreditne kartice preko sistema Bankart, računom PayPal ali bančnim nakazilom. Plačilo mora biti izvedeno vsaj tri delovne dni pred operacijo

5.5. Seznanitev s postopki zdravljenja in pridobitev soglasja pacienta za izvedbo operativnega posega

Skladno z zakonom o pacientovih pravicah je vsak pacient ob pregledu s strani zdravnika v primeru predlaganega operativnega posega seznanjen s sledečim:

  • Z njegovim zdravstvenim stanjem in verjetnim razvojem ter posledicah bolezni ali poškodbe,
  • cilju, vrsti, načinu izvedbe, verjetnosti uspeha ter pričakovanih koristih in izidu predlaganega medicinskega posega oziroma predlaganega zdravljenja,
  • možnih tveganjih, stranskih učinkih, negativnih posledicah in drugih neprijetnostih predlaganega medicinskega posega oziroma predlaganega zdravljenja, vključno s posledicami njegove opustitve,
  • morebitnih drugih možnostih zdravljenja,
  • postopkih in načinih zdravljenja, ki v Republiki Sloveniji niso dosegljivi ali niso pravice iz obveznega zdravstvenega zavarovanja.

Z vsem navedenim je pacient seznanjen ob izvedbi podrobnega pregleda pred operacijo. Ob tem obisku pacient prejme izvod obrazca za pisno privolitev. Podpisan izvod obrazca za pisno privolitev pacient predloži osebno najkasneje ob obisku za izvedbo operativnega posega, pred izvedbo operativnega posega. Brez pisne privolitve pacienta izvedba operativnega posega ni možna. Kopijo izpolnjenega in podpisanega privolitvenega obrazca prejme tudi pacient.

5.6. Pravica družbe Morela okulisti do odklonitve izvedbe operativnega posega in naknadnega odstopa od izvedbe operativnega posega

Vsak pacient pred dogovorom za operativni poseg opravi pregled pri zdravniku specialistu v eni izmed ambulant družbe Morela okulisti. Na podlagi opravljenega očesnega pregleda, pogovora s pacientom ter ob upoštevanju druge s strani pacienta predložene relevantne medicinske dokumentacije zdravnik poda mnenje o primernosti pacienta za izvedbo določenega operativnega posega. Ob tem pregledu lahko zdravnik poda mnenje, da pacient ni primeren za izvedbo katerega koli operativnega posega za izboljšanje vida, da je pogojno primeren, kar pomeni, da v času pregleda niso izpolnjeni vsi pogoji za varno izvedbo posega, obstaja pa verjetnost, da se bo to čez čas spremenilo, ali da je primeren za izvedbo operativnega posega. Le pacienti, ki so ocenjeni kot primerni za izvedbo operativnega posega se lahko na podlagi pozitivnega mnenja zdravnika specialista odločijo ter naročijo za izvedbo operativnega posega. Pacienti, ki so ocenjeni kot pogojno primerni, se lahko čez čas ponovno naročijo za pregled in oceno primernosti za izvedbo operativnega posega. V primeru pogojne primernosti za operativni poseg ali neprimernosti za operativni poseg, družba Morela okulisti ni dolžna povrniti pacientu plačila za izvedbo predoperativnega pregleda.

Zdravnik družbe Morela okulisti, ki bo izvedel operativni poseg ima kadarkoli zaradi razlogov na podlagi katerih lahko sklepa, da povečujejo tveganje in zmanjšujejo varnost in / ali uspešnost posega, pravico do odstopa od izvedbe posega. V primeru razlogov, ki so povezani s trenutnim stanjem pacienta in so prehodne narave (prebolevanje spremljajočega obolenja, novo ugotovljena očesna ali druga obolenja, odsotnost zahtevanih predoperativnih preiskav, nosečnost) zdravnik pacientu lahko predlaga nov termin za izvedbo posega ali se pacienta obvesti, da bo prejel nov termin predvidenega posega naknadno, ko bodo minili razlogi za trenutno neprimernost za operativni poseg. V primeru naknadno ugotovljenih trajnih razlogov za neprimernost za operativni poseg, zdravnik pacientu pojasni razloge.

Operativega posega se ne izvede tudi v primeru, da pacient odkloni podajo pisnega soglasja za izvedbo operativnega posega na za to predvidenem obrazcu, ki ga je izdelala družba Morela okulisti.

V primeru, da pacient ne poda pisnega soglasja za opravo operativnega posega in se posledično operativnega posega ne izvede ima družba Morela okulisti pravico da obdrži 10-30% kupnine. Ta znesek se odšteje od zneska kupnine, ki jo mora družba Morela okulisti pacientu vrniti najkasneje v 30 dneh od termina predvidenega operativnega posega. Pacientom, ki so bili naknadno odklonjeni za izvedbo operativnega posega zaradi medicinskih razlogov družba Morela okulisti povrne plačano kupnino operativnega posega v celoti. Pri pacientih kjer se med samim posegom zaradi anatomskih posebnosti očesa izkaže, da ni možno izvesti Femto LASIK tehnike laserske odprave dioptrije in se zato izvede LASEK tehnika se obračuna cena LASEK tehnike in dodatno samo porabljen potrošni material za Femto LASIK tehniko.

5.7. Pacientove dolžnosti

Za doseganje kakovostne in varne zdravstvene oskrbe je pacient dolžan:

  • dejavno sodelovati pri varovanju, krepitvi in povrnitvi lastnega zdravja;
  • v času bolezni ravnati v skladu s prejetimi strokovnimi navodili in načrti zdravljenja, v katere je ustno oziroma pisno privolil;
  • pristojnemu zdravniku in drugim pristojnim zdravstvenim delavcem dati vse potrebne in resnične informacije v zvezi s svojim zdravstvenim stanjem, ki so mu znane in so pomembne za nadaljnjo zdravstveno oskrbo, zlasti podatke o svojih sedanjih in preteklih poškodbah ter boleznih in njihovem zdravljenju, predhodnih očesnih posegih, boleznih v družini, morebitnih alergijah in zdravilih, ki jih uživa, obvestiti zdravstvene delavce o nenadnih spremembah zdravstvenega stanja, ki se pojavijo med zdravljenjem;
  • biti obziren in spoštljiv do zasebnosti in drugih pravic drugih pacientov ter zdravstvenih delavcev;
  • spoštovati objavljene urnike, hišni red in predpisane organizacijske postopke izvajalcev zdravstvenih storitev;
  • skladno z internim pravilnikom o preprečevanju okužb seznaniti zaposlene o možnosti prebolevanja nalezljivega obolenja;
  • spoštovati standarde za higieno rok;
  • za otroke mlajše od 15 let je obvezno spremstvo staršev oziroma zakonitih zastopnikov.

5.8. Dostop do osebne medicinske dokumentacije

Prijava za storitev »moja ordinacija« na spletni strani Morela okulisti omogoča uporabniku tudi dostop do njegove osebne medicinske dokumentacije, povezane z zdravstvenimi storitvami, ki jih je opravil pri družbi Morela okulisti. Vso navedeno medicinsko dokumentacijo hrani družba Morela okulisti na lastnih strežnikih, vsi podatki so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se zbirajo in arhivirajo skladno z Zakonom o zbirkah podatkov s področja zdravstvenega varstva. Doba arhiviranja medicinske dokumentacije je predpisana z zakonom in znaša za medicinske podatke pridobljene v okviru specialističnih ambulantih zdravljenj 15 let.

Storitev »moja ordinacija« pacientu omogoča, da dostopa preko spletne strani Morela okulisti do lastne medicinske dokumentacije, ki se hrani na strežniku družbe Morela okulisti. Tehnično se priklic dokumentacije za ogled preko spletne strani izvede preko varne povezave vzpostavljene posebej za ta namen med strežnikom družbe Morela okulisti in strežnikom pogodbene družbe Spletna postaja, ki zagotavlja storitve gostovanja spletne strani. Prenos se izvede tako, da se kopija zahtevanega izvida, ki se prenese s strežnika družbe Morela okulisti na strežnik družbe Spletna postaja kjer gostuje spletna aplikacija z namenom prikaza v spletni aplikaciji po zaključku ogleda takoj izbriše s strežnika družbe Spletna postaja. Pacient si navedene dokumente lahko natisne ali prenese na svoj trdi disk oz. drugi trajni nosilec podatkov. Družba Spletna postaja nosi odgovornost za sprotno učinkovito brisanje prenešenih kopij izvidov s strežnika s katerim upravlja in na katerem gostuje spletna stran Morela. Družba Morela okulisti ne odgovarja za morebitne zlorabe spletnega dostopa do medicinske dokumentacije, ki bi nastale zaradi nevestnega ravnanja uporabnika, kot je neprimerno hranjenje kopij prenešene dokumentacije, neskrbno ravnanje z uporabniškim imenom in geslom, itd.

5.9. Možnosti plačila

Nudimo vrsto različnih kombinacij načinov plačil za različne storitve. Kaj to pomeni za posamezno storitev najlažje in najhitreje preverite tako, da izberete željeno storitev in skrbno sledite navodilom. V treh korakih pred oddajo potrditve vam med vsemi možnostmi ponudimo le tiste načine plačil, ki so za izbrane izdelke na voljo:

  • plačilo z gotovino na lokaciji storitve,
  • plačilo s plačilno kartico na lokaciji storitve,
  • plačilo s predhodnim nakazilom,
  • plačilo na obroke s kreditno ali plačilno kartico na lokaciji storitve,
  • plačilo na obroke s kreditno ali plačilno kartico na daljavo,
  • plačilo z nakazilom iz tujine.

Pošta Slovenije, banke in mobilni operaterji uporabnikom za vsako plačilo obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah storitev družbe Morela okulisti. V postopku naročila lahko izbirate med načini plačila, ki so skladni z izbranimi storitvami. Prodajne cene vključujejo največje možne spletne popuste in veljajo za registrirane uporabnike spletne strani Morela okulisti. Prodajne cene pri drugih oblikah naročila storitve so lahko višje.

a. Plačilo z gotovino na lokaciji storitve

Naročilo oddate preko spleta in plačilo storitve z gotovino zaključite izvedete na lokaciji opravljene storitve.

b. Plačilo s predhodnim nakazilom

Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja Morela okulisti, d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana št. SI56 0316 0100 1349 403 pri Banki SKB d.d. Plačilo izvedete na osnovi prejetega predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem.

c. Plačilo s kreditno ali plačilno kartico na lokaciji storitve

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno oz. plačilno kartico (MasterCard, Diners, Visa, Visa Electron, Maestro) po opravljeni storitvi na lokaciji storitve. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte ali telefaksa, da plačnik soglaša s plačilom storitve.

d. Plačilo na obroke s kreditno ali plačilno kartico na lokaciji storitve

VISA Electron

Komitenti Abanke lahko nakup na 2 do 12 obrokov opravite z obročno kreditno kartico Visa Electron. Vsi pogoji obročnega odplačevanja z obročno kreditno kartico Visa Electron kartico so predmet dogovora med Abanko in uporabnikom kartice. Dodatna dokumentacija ni potrebna.

DINERS

Slovenski uporabniki Diners kartic lahko nakup na 3 do 6 obrokov izvedejo ob oddaji naročila. Izbrati je potrebno dolžino kreditiranja. Za plačilo na obroke mora imeti uporabnik Diners kartice sklenjeno ustrezno pogodbo z družbo Erste card.

NLB kartica

Slovenski uporabniki NLB kartic v kolikor imajo sklenjeno ustrezno pogodbo za obročno plačevanje, lahko nakup na 3 do 12 obrokov izvedejo ob oddaji naročila. Izbrati je potrebno dolžino kreditiranja.

e. Plačilo s kreditno ali plačilno kartico na daljavo

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno oz. plačilno kartico (MasterCard, Diners, Visa, Visa Electron, Maestro) ob oddaji naročila preko spleta. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte ali telefaksa, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga. Nakup z Maestro kartico lahko opravite le, če vaša banka dovoljuje spletne nakupe. Storitev MasterCard SecureCode je na voljo vsem imetnikom kartic MasterCard in Maestro vseh bank sistema Activa.

f. Plačilo z nakazilom iz tujine

Nakazilo preko bank izven Slovenije izvedite z reguliranim čezmejnim plačilom SEPA. Ob nakazilu izpolnite IBAN in BIC.

BANK NAME: SKB d.d., Ajdovščina 4, 1000 Ljubljana
IBAN: SI56 0316 0100 1349 403
BIC/SWIFT koda: SKBASI2X

5.10. Načini in roki izvedbe naročene storitve

Pacient ob prijavi v sistem sam izbere termin izvedbe storitve glede na razpoložljive termine, ki so v sistemu razpisani.

5.11. Možnost izvedbe storitve v tujini

Storitve v tujini ni možno opraviti.

5.12. Preklic naročila pred zaključkom nakupa storitve

Pacient lahko storitev operacij prekliče 48 ur pred planirano izvedbo na elektronski naslov info@morela.si.

Vračilo kupnine glede na storitev v primeru preklica storitve:

  • Pregledi: kupnine se ne povrne
  • Operacije brez vstavitve znotrajočesnih leč: povračilo 100% vrednosti
  • Operacije z vstavitvijo znotrajočesnih leč: povračilo 30% vrednosti storitve

Delež kupnine se vrne na pacientov tekoči račun v roku 8 dni po prejemu preklica storitve.

Pacient prejme obvestilu o vračilu plačila v 12 urah po prejemu preklica na e-mail naslov. Preklic naročila po opravljeni storitvi ni možen.

6. Pritožbe in spori

Družba Morela okulisti stremi k temu, da vse zdravstvene storitve opravlja strokovno v skladu s pravili zdravniške stroke in skladno z veljavno zakonodajo. Skladno s temi usmeritvami si družba prizadeva tudi pri zagotavljanju učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav ali pritožb lahko uporabnik spletne strani Morela okulisti pritožbo poda telefonsko v času obratovanja ambulante na številko 01 510 23 40 ali pošlje elektronsko pošto na info@morela.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Rok za oddajo pritožbe je 30 dni po opravljeni storitvi.

Družba Morela okulisti si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Družba se tudi zaveda pomembnosti reševanja nastalih sporov z mediacijo oz. katerokoli drugo sodobno obliko alternativnega reševanja sporov. Zato si družba Morela okulisti prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo s posredovanjem zunanjega strokovnjaka, ki pomaga strankama najti sporazumno rešitev.

Ne glede na zgoraj navedeno vsakemu pacientu, ki opravi zdravstveno storitev v ambulanti Morela okulisti pripadajo vse pravice v skladu z Zakonom o pacientovih pravicah - ZPacP. Pacient, ki meni, da so mu bile kršene pravice, ima možnost podati pisno ali ustno pritožbo odgovorni osebi za reševanje pritožb pacientov družbe Morela okulisti. Pri uresničevanju njegovih pravic pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic. Kontaktne podatke zastopnikov pacientovih pravic po krajih lahko najdete na spletni strani Ministrstva za zdravje. Za več informacij kliknite tukaj.

Ti Splošni pogoji uporabe veljajo od dne njihove objave na spletni strani. Pridržujemo si pravico do spremembe teh Splošnih pogojev uporabe brez predhodnega obvestila uporabnikov. Vaša nadaljnja uporaba spletne strani Morela okulisti in storitev družbe Morela okulisti po takem obvestilu pomeni, da se strinjate z revidiranimi Splošnimi pogoji uporabe. Priporočamo, da redno pregledujete Splošne pogoje uporabe, da zagotovite, da ste seznanjeni z vsemi spremembami.